[O1] Ciężko odpala przy dłuższym postoju - filmy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Taxi Kraków
    Drive
    • 2013
    • 60

    [O1] Ciężko odpala przy dłuższym postoju - filmy

    Zamieszczone przez Yarek
    powiedz mi, gdzie Ty widzisz super propozycje cenowe w ofercie Ceed'a, na tle np. takich ofert:
    http://otomoto.pl/renault...-C24726200.html
    Ok tylko zobacz na sprzedarz Ceda i Laguny(czy ogolnie Kii i Renault)
    i kto tu nie umie sie dostosowac?
    1234
  • lukas_jg
    Rider
    • 2012
    • 600
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    [O1] Ciężko odpala przy dłuższym postoju - filmy

    Witam,

    mam problem z moją Octavią. Chodzi o to, że jeżeli auto postoi dłużej to ciężko odpala.
    Problemu nie było przy silnych mrozach. Dodam również, że wymieniałem niedawno filtr paliwa (jestem od niedawna jej właścicielem). Po przekręceniu stacyjki słychać przekaźnik, rozrusznik działa, w wężykach nie ma bąbli powietrza, mam nowy akumulator. Załączam dwa filmiki. Jeden z przed kilku tygodni i jeden z dzisiaj.
    Mogę jeszcze powiedzieć, że po udanym po 2 próbach odpaleniu (np. dzisiaj) z tyłu mam trochę białego dymu.

    Skoda Octavia 1 - ASV 110KM - 2001- Cold Start (-4,5C) -2 tygodnie przed następny filmem i przed wymianą filtra paliwa
    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


    Skoda Octavia 1 - ASV 110KM - 2001- Cold Start (10C)
    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8162
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      lukas_jg, pewnie cofa Ci sie paliwo po wymianie filtra....
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • lukas_jg
        Rider
        • 2012
        • 600
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        No to jedna z możliwości. Tylko czym to jest spowodowane?
        Mam jeszcze sprawdzić świece i dawki paliwa na starcie.
        Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

        Komentarz

        • czesiu1929
          Ambiente
          • 2009
          • 142

          #5
          Witam
          ja miałem nie dawno podobny problem, że po dłuższym postoju nie chciał odpalić. Przyczyną był wcześniej wymieniony filtr paliwa, łapał lewe powietrze przy korku z wężykami, który ma 2 oringi i wkłada się go do filtra z klamrą zabezpieczającą. Sprawdź kolego czy nie jest to luźne. Filtr miałem założony tańszy w zakupie, zmieniłem na Manna i wszystko gra, paliwo się nie cofa.
          L&K

          Komentarz

          • martino
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2007
            • 974

            #6
            Zamieszczone przez lukas_jg
            No to jedna z możliwości. Tylko czym to jest spowodowane?
            Mam jeszcze sprawdzić świece i dawki paliwa na starcie.
            Świece masz OK skoro przy mrozie spokojnie Ci odpala...
            Świece nie mają nic do tego.....
            Martino
            125 KM /272 Nm - to już było....
            teraz jest duży "+"
            dgw.esite.pl


            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
            -----------------------------------------------
            PerfectService by DobryGrześWawa

            Komentarz

            • lukas_jg
              Rider
              • 2012
              • 600
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Zamieszczone przez czesiu1929
              Witam
              ja miałem nie dawno podobny problem, że po dłuższym postoju nie chciał odpalić. Przyczyną był wcześniej wymieniony filtr paliwa, łapał lewe powietrze przy korku z wężykami, który ma 2 oringi i wkłada się go do filtra z klamrą zabezpieczającą. Sprawdź kolego czy nie jest to luźne. Filtr miałem założony tańszy w zakupie, zmieniłem na Manna i wszystko gra, paliwo się nie cofa.
              Kurcze, nie wymieniłem tych oringów. A filtr Knechta wiec raczej powinien być ok. Dzisiaj sprawdzę ten zaworek.
              Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

              Komentarz

              • fryta1979
                Ambiente
                • 2010
                • 188

                #8
                Sprawdź świece, to pierwsza sprawa. Moja skodzina tak paliła przy -19, trochę dłużej kręciłem, ale odpalała podobnie. Okazało się, ze żadna świeca nie działała, a odpalała.
                Moj mechanik robił to w prosty sposób. Bierzesz drucik, no drut, najlepiej plecionkę miedziana podłączasz do + na aku. Zdejmujesz listwę ze świec żarowych i muskasz ich łebki. Jak iskrzy, działa jak nie to nie.

                Komentarz

                • martino
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 974

                  #9
                  Zamieszczone przez fryta1979
                  Sprawdź świece, to pierwsza sprawa. Moja skodzina tak paliła przy -19, trochę dłużej kręciłem, ale odpalała podobnie. Okazało się, ze żadna świeca nie działała, a odpalała.
                  Moj mechanik robił to w prosty sposób. Bierzesz drucik, no drut, najlepiej plecionkę miedziana podłączasz do + na aku. Zdejmujesz listwę ze świec żarowych i muskasz ich łebki. Jak iskrzy, działa jak nie to nie.
                  Przecież te objawy są jak widzę przy +10 stopniach. Wtedy świece już nie działają..... Powinna odpalić normalnie.....
                  Jeśli przy mrozie odpalała to oznacza, że świece są OK
                  Martino
                  125 KM /272 Nm - to już było....
                  teraz jest duży "+"
                  dgw.esite.pl


                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
                  -----------------------------------------------
                  PerfectService by DobryGrześWawa

                  Komentarz

                  • fryta1979
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 188

                    #10
                    Masz racje :-()) ale sprawdzic nie zaszkkodzi :-))))

                    Komentarz

                    • lukas_jg
                      Rider
                      • 2012
                      • 600
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      Świece i tak będą wymieniane. Nie miałem czasu dzisiaj nawet nowych oringów założyć.
                      Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                      Komentarz

                      • alxxx
                        RS
                        • 2010
                        • 1823
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                        #12
                        Ale z tego co widać to tam komornik świeci na blacie więc może to być też jedna z przyczyn. Sprawdź np po nocy co tam słychać w wężach filtr <=> bak i będziesz miał jasność. Najwyżej zastosuj dodatkowy zaworek zwrotny i będzie (podejrzewam) po problemie.
                        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                        Komentarz

                        • lukas_jg
                          Rider
                          • 2012
                          • 600
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          Właśnie nie było widać żadnych bąbli w wężach. Przed chwilą wymieniłem 2 małe o-ringi w zaworku powrotnym paliwa. Przy wciskaniu go na swoje miejsce było czuć, że szczelnie przylegają do ścianek. Teraz autko musi postać ~8 godzin i zobaczymy.
                          Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                          Komentarz

                          • czesiu1929
                            Ambiente
                            • 2009
                            • 142

                            #14
                            Zamieszczone przez lukas_jg
                            Właśnie nie było widać żadnych bąbli w wężach. Przed chwilą wymieniłem 2 małe o-ringi w zaworku powrotnym paliwa. Przy wciskaniu go na swoje miejsce było czuć, że szczelnie przylegają do ścianek. Teraz autko musi postać ~8 godzin i zobaczymy.
                            daj znać jak efekty
                            L&K

                            Komentarz

                            • lukas_jg
                              Rider
                              • 2012
                              • 600
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                              #15
                              Dam znać jutro bo dzisiaj ciągle gdzieś pomykam i nie ma czasu auto postać

                              [ Dodano: Nie 04 Mar, 12 13:32 ]
                              Efekt rano taki sam - trzeba było palić na dwa razy.

                              Może ktoś mi podpowiedzieć jaki powinien być kąt wtrysku w ASV ?
                              Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                              Komentarz

                              • makog
                                Rider
                                • 2010
                                • 345

                                #16
                                Pomiędzy 49 a 51 przy rozgrzanym silniku.
                                Tylko jeśli by był źle ustawiony kąt wtrysku to przy mrozach miał byś jeszcze większe problemy z odpaleniem.
                                http://www.wimeb.markomp.net
                                Już nie moja Skodzina
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

                                Komentarz

                                • lukas_jg
                                  Rider
                                  • 2012
                                  • 600
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                  #17
                                  Właśnie sprawdzam i mam 43-44 na biegu jałowym. Przy dodawaniu gazu wartość ta spada.
                                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                  Komentarz

                                  • makog
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 345

                                    #18
                                    Wydaje mi się ze te opóźnienie nie jest aż tak duże aby powodowało takie problemy z odpaleniem w temperaturze plus 10 stopni jak na filmie.
                                    Ale może niech się wypowiedzą specjaliści !!
                                    http://www.wimeb.markomp.net
                                    Już nie moja Skodzina
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

                                    Komentarz

                                    • german81
                                      L&K
                                      • 2010
                                      • 1414
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                      #19
                                      taki kat nie jest przyczyna kiepskiego palenia . w skodzie sa 3 zworki 1 w filtrze 2w pompie na powrocie 3 w zbiorniku na powrocie .
                                      Łukasz sprawdz czy nie masz wycieków z pompy a szczegulnie na łczeniu tłokorozdzielacza z korpusem pompy .wystarcz ze wisi tam kropla i juz sie beda działy take kwiatki
                                      diagnostyka vag 602-614-253

                                      Komentarz

                                      • lukas_jg
                                        Rider
                                        • 2012
                                        • 600
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                        #20
                                        german81, jutro sprawdzę to o czym pisałeś.

                                        Odpalanie auta po 7 godzinach. Temp 2,5 stopnia C.
                                        Dźwięk na filmiku opóźniony.
                                        W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


                                        [ Dodano: Pon 05 Mar, 12 08:02 ]
                                        Może to jakiś czujnik? Dzisiaj rano -3 auto odpaliło "od strzała". Autko stało od 22:00 do 7:40.
                                        W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

                                        (ponownie dźwięk opóźniony delikatnie)
                                        Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                        Komentarz

                                        • Damian-jg
                                          Ambiente
                                          • 2008
                                          • 229

                                          #21
                                          Jakie masz odczyt temperatury na silniku?? A jaki na tablicy? To po pierwsze. Po drugie, przy jakiej temperaturze silnika sprawdzałeś kat wtrysku??. Będziesz potrzebował pomocy daj znac Widze ze z okolicy
                                          FIAT Service

                                          Komentarz

                                          • lukas_jg
                                            Rider
                                            • 2012
                                            • 600
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                            #22
                                            Kąt był sprawdzany po nagrzaniu silnika (przejechałem ok 8km w tym celu) Na wskaźnikach woda miała 90stopni.

                                            Dodatkowo pytanie: czy to normalne, że podczas biegu jałowego EGR czasami się zamyka (zmienia się wtedy dźwięk delikatnie)?

                                            Po dodaniu delikatnie gazu ponownie się otwiera.

                                            Warto sprawdzić ten czujnik:

                                            ??
                                            Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                            Komentarz

                                            • alxxx
                                              RS
                                              • 2010
                                              • 1823
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                              #23
                                              EGR imo normalne.

                                              A ten czujnik to czujnik temp cieczy. Sprawdź w blokach pomiarowych np rano przed odpaleniem jaką temp podaje do ecu, to że masz ładnie 90 na tablicy to nie znaczy że wszystko gra.
                                              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                              Komentarz

                                              • lukas_jg
                                                Rider
                                                • 2012
                                                • 600
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                #24
                                                Rano postaram się odczytać te wartości.

                                                [ Dodano: Wto 06 Mar, 12 08:17 ]
                                                Odpalanie dzisiaj rano (-4,5C)
                                                http://www.youtube.com/watch?v=d5CVkF1BSQo (nie wiem dlaczego ten dźwięk z HTC zawsze opóźnienia ma...)

                                                Odpalił za pierwszym razem chociaż i tak nie było to idealne.
                                                Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                                Komentarz

                                                • makog
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 345

                                                  #25
                                                  Hej i co masz już jakąś diagnozę ??
                                                  http://www.wimeb.markomp.net
                                                  Już nie moja Skodzina
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...